Dag 3, vrijdag 31 juli 2015 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 3, vrijdag 31 juli 2015 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 3, vrijdag 31 juli 2015 Las Vegas

Door: Aly

Blijf op de hoogte en volg Aly

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

We worden al om 07.00 uur wakker dat komt ervan als je zo vroeg gaat slapen. We kunnen niet in dit hotel ontbijten maar in de buurt is een bakery waar je kan ontbijten.
We maken een voorzichtige bestelling bang dat we teveel bestellen. Er is zoveel keus: pancakes, fruit, omelet, taartjes, wafels, toast, worstjes, ham en nog veel meer. Het smaakt allemaal erg lekker.

Ludy en Milou gaan de huurauto halen vlakbij het vliegveld. Anouk en Myra gaan zwemmen en ik neem de tijd om wat in het dagboek te schrijven.
Geen gelegenheid tot gokken gehad of de Strip by Night te zien, maar wie weet tot een volgende gelegenheid.

Ze komen terug met een grijze Toyota Sienna voor 7 personen. Alle koffers kunnen erin.
De reis naar Cedar City zal ongeveer 2, 5 uur duren (171 mijl).
We rijden door een afwisselend landschap; van dorre vlaktes tot ruige kleurige bergen.
Helaas is er onderweg een file en zijn we een half uur later in Cedar City.
We checken in hotel Knights Inn.

We gaan te voet opzoek naar de Universiteit. Het blijkt een prachtig complex met veel groen.
In het park bij de Universiteit wordt show een gegeven in de stijl van Shakespeare. Van juni tot oktober is er hier het Shakespeare festival.

• 02 Augustus 2015 - 13:53

Zwaan Brouwer:

Wat leuk om jullie zo te volgen en de eerste foto's al te kunnen zien.
    De universiteit ziet er inderdaad mooi uit en fijn dat Anouk nu weet, waar ze de komende tijd door gaat brengen.
    Groeten aan allen van mama, oma , Zwaan

Aly

Welkom bezoeker van ons Beijsterveldt dagboek. Wij vertrekken naar Amerika of we zitten er al als je dit leest. Anouk gaat 5 maanden studeren in Cedar City in Zuid Utah. Wij maken een rond reis van Las Vegas naar Salt Lake City en terug.

Actief sinds 14 Juli 2011