Dag 2 Donderdag 30 juli 2015 Detroit - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 2 Donderdag 30 juli 2015 Detroit - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 2 Donderdag 30 juli 2015 Detroit

Door: Aly

Blijf op de hoogte en volg Aly

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Detroit

De volgende ochtend al om half 6 uit bed om om 07.00 uur weer op het vliegveld te zijn. Onze vlucht gaat om 08.40 naar Las Vegas.

In Las Vegas landen we om 10.00 uur (Ned. tijd 19.00 uur).
We nemen een taxi naar ons hotel, Desert Rose. De kamer is nog niet klaar en gaan we eten op de Strip ( Las Vegas Boulevard). We nemen de tijd om de Strip te verkennen. Je hebt daar de Eiffel toren, Piramide en de Sfinx, het Vrijheidsbeeld, M&M en Coca Cola winkel, Hard Rock en Harley Davidson Café. Een groot winkelcentrum met o.a. Prada, Gucci, Louis Vuitton, Saint Laurent Paris. Anouk en Myra wilde perse een Louis Vuitton tas dus.....
Om een uur of vier konden we eindelijk lekker douchen of gaan zwemmen.

Lekker opgefrist even een tukje doen en dan is het ineens 21.00 uur. We moeten nog eten dan bestellen we maar pizza´s.