Dag 14 dinsdag 11 augustus 2015 Provo - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 14 dinsdag 11 augustus 2015 Provo - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 14 dinsdag 11 augustus 2015 Provo

Door: Aly

Blijf op de hoogte en volg Aly

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Provo

Vandaag haalt de ontbijt tante de spullen al om vijf voor half 10 weg. Er staan nog een aantal mensen die nog wat willen pakken, maar dat gaat niet door. Wij hebben alvast wat extra´s gepakt voor het geval dat... Er zit een gezin met 7 kinderen (8ste op komst) waarvan de moeder nog maar amper wat heeft kunnen eten. Eer dat de kinderen allemaal iets hebben duurt wel even.
We gaan nu richting Moab naar het westen. Onderweg stoppen we bij het Arches National park (32 km lang). Ook weer apart. Sommige bergen lijken op klei figuren of op elkaar gestapelde hompen klei gecreëerd door een reuze kleuter en andere zijn heel vlak een stijl. Hier is dan eindelijk de echte arche die op de kentekenplaten staat.
Onze volgende woning is een villa, Solano Vallejo Villas in de buurt van Moab. Dit is een park met allemaal de zelfde niet vrijstaande huizen.
We bqq met uitzicht op de golfbaan

• 17 Augustus 2015 - 10:07

Marth Wildhagen:

Hoi Ally and family.

Die foto's cool-vet-gaaf man.

Groetekus van mij.

• 17 Augustus 2015 - 16:44

Nelly KOkx En Piet:

Hoi lieve luitjes. Nou, lui zijn jullie in ieder geval niet, we genieten van jullie reis verslagen en foto's. Geweldig wat jullie allemaal zoen en mee maken
    Bedankt hoor. Hoe lang blijven jullie nog weg??
    Lieve groetjes Piet en Nelly

Aly

Welkom bezoeker van ons Beijsterveldt dagboek. Wij vertrekken naar Amerika of we zitten er al als je dit leest. Anouk gaat 5 maanden studeren in Cedar City in Zuid Utah. Wij maken een rond reis van Las Vegas naar Salt Lake City en terug.

Actief sinds 14 Juli 2011