Dag 4, zaterdag 1 augustus 2015 Cedar City - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 4, zaterdag 1 augustus 2015 Cedar City - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Aly Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 4, zaterdag 1 augustus 2015 Cedar City

Blijf op de hoogte en volg Aly

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Cedar City

Vandaag lekker uitgeslapen. Weer ontbijten, maar nu in een Franse Bakery.
Ook prima.
Na het ontbijt naar de Universiteit gereden nu met de namen en adressen van Anouk haar toekomstige woonruimte en classrooms.

Daarna naar de Walmark voor schoolspullen ed.

Na het eten is Ludy gaan Zwemmen en nemen de dames een beetje rust.

Waar was ik gebleven. Ik ben een rondje gaan hard lopen door de straten van Cedar City. Zo krijg je een indruk van hoe de mensen in de stad leven. Het zijn redelijk ruime huizen maar hebben duidelijk een opknapbeurt nodig en natuurlijk hangt er een Star and Stripe of iets anders met rood, wit en blauw. Ik heb het idee dat men liever een grote dikke auto voor de deur heeft staan dan dat het huis er bewoonbaar moet uitzien. De huizen die een likje verf en een mooie tuin hebben kan je op één hand tellen. De straten in de stad lopen recht toe recht aan en zijn ‘snelweg’ breed zo ook in de buitenwijken. Ik kom ook langs een park waar volop gebbq wordt.

Na een douche gaan we eten in een Mexicaans restaurant. Het is geloof ik de gewoonte om in alle gerechten kaas te verwerken (zouden Amerikanen daarom zo dik zijn niet allemaal hoor) zowel in ontbijt- als lunch- en dinergerechten. Helaas hebben de Mexicanen dit ook overgenomen. Ik denk niet dat we hier nog een keer gaan eten.

wordt vervolgd

• 02 Augustus 2015 - 10:38

Mariette:

Hoi Aly en familie,
    Wat leuk om jullie zo te volgen. Geweldig om met het hele gezin Anouk weg te brengen. Die gaat daar een onvergetelijke tijd tegemoet. Maar eerst lekker vakantie vieren met z'n allen.

Groetjes uit nu ook een zonnig Chaam.
    Mariette

• 02 Augustus 2015 - 12:39

Nelly Kokx:

Hoi allemaal. Heel veel plezier samen daar, geniet er van.Wat zal het daar allemaal anders zijn als hier.
    Fijne vakantie

• 03 Augustus 2015 - 00:06

Marth Wildhagen:

Hoi Aly en Familie.

Wat geweldig om met jullie, op deze manier mee te reizen.
    Heel bijzonder voor Anouk om tot de deur en nog verder te worden begeleid door heel haar Familie. Samen alle avonturen beleven. En vooral genieten, voordat, voor Anouk, het stutten begint.
    Heel veel plezier samen en groetekus vanuit het warme Chaam.

• 04 Augustus 2015 - 09:04

Joop En Carla:

Dag allemaal

Wat gezellig om elke dag jullie verslag te lezen.
    Zijn we er toch een btje bij.
    Geniet lekker van jullie vakantie en van Anouk.
    Hier vandaag regen maar is maar 1 dagje .
    Morgen weer goed. 24 tot 26 graden.

Heel veel Greats van ons XXXXX

• 04 Augustus 2015 - 09:09